Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Название: Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок
Другие названия: Marketing management of the SVD-TEKS Limited liability company in Lviv region and ways it can enter the foreign market
Авторы: Лень, Євген Юрійович
Ключевые слова: маркетинг
marketing
діяльність
activity
управління
management
просування товару
product promotion
комунікації
communications
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Лень Є.Ю. Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок: бакалаврська робота. Львів. 2023.70 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено та узагальнено науково-теоретичні аспекти та обґрунтовано практичні рекомендації щодо шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та його управління при виході на зовнішні ринки. Розкрито економічну сутність, методичні підходи та принципи маркетингової діяльності. Описано сучасну систему управління маркетинговою діяльністю. Акцентовано увагу на ролі соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством. Проведено SWOT-аналіз підприємства, здійснено оцінку ефективності системи маркетингу. Запропоновано сучасні методи просування продукції підприємства та управління підприємством в умовах міжнародної діяльності.
Описание: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Len.bach.pdfКваліфікаційна робота2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.