Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Назва: Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок
Інші назви: Marketing management of the SVD-TEKS Limited liability company in Lviv region and ways it can enter the foreign market
Автори: Лень, Євген Юрійович
Ключові слова: маркетинг
marketing
діяльність
activity
управління
management
просування товару
product promotion
комунікації
communications
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Лень Є.Ю. Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок: бакалаврська робота. Львів. 2023.70 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено та узагальнено науково-теоретичні аспекти та обґрунтовано практичні рекомендації щодо шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та його управління при виході на зовнішні ринки. Розкрито економічну сутність, методичні підходи та принципи маркетингової діяльності. Описано сучасну систему управління маркетинговою діяльністю. Акцентовано увагу на ролі соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством. Проведено SWOT-аналіз підприємства, здійснено оцінку ефективності системи маркетингу. Запропоновано сучасні методи просування продукції підприємства та управління підприємством в умовах міжнародної діяльності.
Опис: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Розташовується у зібраннях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Len.bach.pdfКваліфікаційна робота2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.