Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Title: Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок
Other Titles: Marketing management of the SVD-TEKS Limited liability company in Lviv region and ways it can enter the foreign market
Authors: Лень, Євген Юрійович
Keywords: маркетинг
marketing
діяльність
activity
управління
management
просування товару
product promotion
комунікації
communications
Issue Date: 2023
Citation: Лень Є.Ю. Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок: бакалаврська робота. Львів. 2023.70 с.
Abstract: У роботі досліджено та узагальнено науково-теоретичні аспекти та обґрунтовано практичні рекомендації щодо шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та його управління при виході на зовнішні ринки. Розкрито економічну сутність, методичні підходи та принципи маркетингової діяльності. Описано сучасну систему управління маркетинговою діяльністю. Акцентовано увагу на ролі соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством. Проведено SWOT-аналіз підприємства, здійснено оцінку ефективності системи маркетингу. Запропоновано сучасні методи просування продукції підприємства та управління підприємством в умовах міжнародної діяльності.
Description: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Appears in Collections:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Len.bach.pdfКваліфікаційна робота2,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.