Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Tytuł: Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок
Inne tytuły: Marketing management of the SVD-TEKS Limited liability company in Lviv region and ways it can enter the foreign market
Autorzy: Лень, Євген Юрійович
Słowa kluczowe: маркетинг
marketing
діяльність
activity
управління
management
просування товару
product promotion
комунікації
communications
Data wydania: 2023
Cytat: Лень Є.Ю. Маркетингове управління діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «СВД-ТЕКС» Львівської області та шляхи його виходу на зовнішній ринок: бакалаврська робота. Львів. 2023.70 с.
Abstract: У роботі досліджено та узагальнено науково-теоретичні аспекти та обґрунтовано практичні рекомендації щодо шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та його управління при виході на зовнішні ринки. Розкрито економічну сутність, методичні підходи та принципи маркетингової діяльності. Описано сучасну систему управління маркетинговою діяльністю. Акцентовано увагу на ролі соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством. Проведено SWOT-аналіз підприємства, здійснено оцінку ефективності системи маркетингу. Запропоновано сучасні методи просування продукції підприємства та управління підприємством в умовах міжнародної діяльності.
Opis: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Występuje w kolekcjach:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Len.bach.pdfКваліфікаційна робота2,18 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi