Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196
Название: Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку
Другие названия: Formation and implementation of the enterprise’s communication policy at the foreign market.
Авторы: Бернацький, Олег Петрович
Ключевые слова: зовнішній ринок
foreign market
формування і реалізація
formation and implementation
Дата публикации: 2021
Издательство: Львівський національний університет природокористування
Библиографическое описание: Бернацький О. П. Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку: магістерська робота. Дубляни, 2021. 96 с.
Краткий осмотр (реферат): Представлені результати теоретичних аспектів маркетингової комунікаційної політики компанії при виході на зовнішній ринок. Розглянуто суть і інструменти комунікаційної політики компанії, ключові стадії розроблення комунікаційної політики фірми на закордонних ринках та представлено методи і моделі оцінювання результативності маркетингової комунікаційної політики компанії. Представлено організаційно-економічну характеристику товариства з обмеженою відповідальністю «Леоплит», зроблено оцінку маркетингової діяльності товариства. Проведено оцінку ефективності комунікаційної політики досліджуваного підприємства. Розроблені пропозиції щодо покращення комунікаційної програми просування продукції на міжнародні ринки, запропоновано соціальний медіа-маркетинг як маркетингову комунікацію компаній під час виходу на закордонні ринки. The results of theoretical aspects of marketing communication policy of the company when entering the foreign market are presented. The essence and tools of the company's communication policy, key stages of the company's communication policy development in foreign markets are considered and methods and models for evaluating the effectiveness of the company's marketing communication policy are presented. The organizational and economic characteristics of the limited liability company "Leoplit" are presented, an assessment of the marketing activities of the company is made. The evaluation of the effectiveness of the communication policy of the researched enterprise is carried out. Proposals have been developed to improve the communication program for promoting products on international markets, and social media marketing has been proposed as a marketing communication for companies entering foreign markets
Описание: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bernatskyi_mag.pdfКваліфікаційна робота1,84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.