Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБернацький, Олег Петрович-
dc.date.accessioned2022-07-04T11:12:56Z-
dc.date.available2022-07-04T11:12:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБернацький О. П. Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку: магістерська робота. Дубляни, 2021. 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196-
dc.descriptionСпеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"uk_UA
dc.description.abstractПредставлені результати теоретичних аспектів маркетингової комунікаційної політики компанії при виході на зовнішній ринок. Розглянуто суть і інструменти комунікаційної політики компанії, ключові стадії розроблення комунікаційної політики фірми на закордонних ринках та представлено методи і моделі оцінювання результативності маркетингової комунікаційної політики компанії. Представлено організаційно-економічну характеристику товариства з обмеженою відповідальністю «Леоплит», зроблено оцінку маркетингової діяльності товариства. Проведено оцінку ефективності комунікаційної політики досліджуваного підприємства. Розроблені пропозиції щодо покращення комунікаційної програми просування продукції на міжнародні ринки, запропоновано соціальний медіа-маркетинг як маркетингову комунікацію компаній під час виходу на закордонні ринки. The results of theoretical aspects of marketing communication policy of the company when entering the foreign market are presented. The essence and tools of the company's communication policy, key stages of the company's communication policy development in foreign markets are considered and methods and models for evaluating the effectiveness of the company's marketing communication policy are presented. The organizational and economic characteristics of the limited liability company "Leoplit" are presented, an assessment of the marketing activities of the company is made. The evaluation of the effectiveness of the communication policy of the researched enterprise is carried out. Proposals have been developed to improve the communication program for promoting products on international markets, and social media marketing has been proposed as a marketing communication for companies entering foreign marketsuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectформування і реалізаціяuk_UA
dc.subjectformation and implementationuk_UA
dc.titleФормування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeFormation and implementation of the enterprise’s communication policy at the foreign market.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bernatskyi_mag.pdfКваліфікаційна робота1,84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.