Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196
Назва: Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку
Інші назви: Formation and implementation of the enterprise’s communication policy at the foreign market.
Автори: Бернацький, Олег Петрович
Ключові слова: зовнішній ринок
foreign market
формування і реалізація
formation and implementation
Дата публікації: 2021
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Бернацький О. П. Формування і реалізація комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку: магістерська робота. Дубляни, 2021. 96 с.
Короткий огляд (реферат): Представлені результати теоретичних аспектів маркетингової комунікаційної політики компанії при виході на зовнішній ринок. Розглянуто суть і інструменти комунікаційної політики компанії, ключові стадії розроблення комунікаційної політики фірми на закордонних ринках та представлено методи і моделі оцінювання результативності маркетингової комунікаційної політики компанії. Представлено організаційно-економічну характеристику товариства з обмеженою відповідальністю «Леоплит», зроблено оцінку маркетингової діяльності товариства. Проведено оцінку ефективності комунікаційної політики досліджуваного підприємства. Розроблені пропозиції щодо покращення комунікаційної програми просування продукції на міжнародні ринки, запропоновано соціальний медіа-маркетинг як маркетингову комунікацію компаній під час виходу на закордонні ринки. The results of theoretical aspects of marketing communication policy of the company when entering the foreign market are presented. The essence and tools of the company's communication policy, key stages of the company's communication policy development in foreign markets are considered and methods and models for evaluating the effectiveness of the company's marketing communication policy are presented. The organizational and economic characteristics of the limited liability company "Leoplit" are presented, an assessment of the marketing activities of the company is made. The evaluation of the effectiveness of the communication policy of the researched enterprise is carried out. Proposals have been developed to improve the communication program for promoting products on international markets, and social media marketing has been proposed as a marketing communication for companies entering foreign markets
Опис: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/196
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bernatskyi_mag.pdfКваліфікаційна робота1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.