Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178
Название: | Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів |
Другие названия: | Justification of the dynamometer method of automobile engines |
Авторы: | Брікнер, Олег Миколайович |
Ключевые слова: | навантажувальний стенду для випробування двигунів loading stand for testing engines вал відбору потужності power take-off shaft ретардер retarder |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Львівський національний університет природокористування |
Библиографическое описание: | Брікнер О. М. Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 94 с. |
Краткий осмотр (реферат): | У роботі проведено аналіз гальмівних стендів для випробування ДВЗ й обґрунтовано доцільність застосування електричного гальмівного механізму. Електричні гальма дозволяють контролювати крутний момент і частоту обертання з високою точністю, що робить їх застосування оптимальними для вимірювання динамічних характеристик ДВЗ. Обґрунтовано методику та послідовність планування експерименту під час проведення динамометрування ДВЗ за допомогою валу відбору потужності є важливим етапом для отримання точних і достовірних результатів. Динамометрування використовується для вимірювання різних параметрів і характеристик двигуна таких як крутний момент , частота обертання та годинна витрата палива на різних режимах роботи. |
Описание: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178 |
Располагается в коллекциях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brikner_mag.pdf | Магістерська робота | 3,46 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.