Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178
Назва: | Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів |
Інші назви: | Justification of the dynamometer method of automobile engines |
Автори: | Брікнер, Олег Миколайович |
Ключові слова: | навантажувальний стенду для випробування двигунів loading stand for testing engines вал відбору потужності power take-off shaft ретардер retarder |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Львівський національний університет природокористування |
Бібліографічний опис: | Брікнер О. М. Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 94 с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проведено аналіз гальмівних стендів для випробування ДВЗ й обґрунтовано доцільність застосування електричного гальмівного механізму. Електричні гальма дозволяють контролювати крутний момент і частоту обертання з високою точністю, що робить їх застосування оптимальними для вимірювання динамічних характеристик ДВЗ. Обґрунтовано методику та послідовність планування експерименту під час проведення динамометрування ДВЗ за допомогою валу відбору потужності є важливим етапом для отримання точних і достовірних результатів. Динамометрування використовується для вимірювання різних параметрів і характеристик двигуна таких як крутний момент , частота обертання та годинна витрата палива на різних режимах роботи. |
Опис: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178 |
Розташовується у зібраннях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brikner_mag.pdf | Магістерська робота | 3,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.