Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/557
Название: Розвиток туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища
Другие названия: The development of tourist business in the conditions of a competitive environment
Авторы: БАБЮК, Анна Джамілівна
Ключевые слова: туристичний бізнес
tourism business
конкурентоспроможність
competitiveness
SWOT-аналіз
SWOT analysis
туристичні послуги
tourist services
вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю
improvement of the competitiveness management system
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Дубляни: ЛНУП
Библиографическое описание: Розвиток туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2023. 74 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі висвітлені теоретико-методичні засади розвитку туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища, зокрема, описано теоретичні підходи до визначення сутності поняття “туристичний бізнес”, розглянуто концептуальні засади управління конкурентоспроможністю суб’єктів у туристичному бізнесі та розкрито методичні основи дослідження туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища. Проведено аналіз сучасного стану та конкурентних умов розвитку туристичного бізнесу в Україні. На основі SWOT-аналізу виявлено сильні та слабкі сторони, можливості й загрози конкурентоспроможності вітчизняного ринку туристичних послуг. Досліджено вплив чинників на формування конкурентних переваг вітчизняних туристичних підприємств. Запропоновано стратегічні напрями відновлення, модернізації та підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу в Україні у повоєнний період. Розроблено шляхи вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств в умовах нестабільності та невизначеності. The thesis highlights the theoretical and methodological principles of the development of tourism business in a competitive environment, in particular, describes theoretical approaches to defining the essence of the "tourist business" concept, considers the conceptual principles of managing the competitiveness of entities in the tourism business, and reveals the methodological foundations of tourism business research in a competitive environment. An analysis of the current state and competitive conditions of the development of tourism business in Ukraine has been carried out. Strengths and weaknesses, opportunities and threats to the competitiveness of the domestic market of tourist services were identified on the basis of the SWOT analysis. The influence of factors on the formation of competitive advantages of domestic tourism enterprises has been studied. Strategic directions for recovery, modernization and increasing the competitiveness of tourism business in Ukraine in the post-war period have been proposed. Ways to improve the system of managing the competitiveness of tourist enterprises in conditions of instability and uncertainty have been developed.
Описание: 242 Туризм
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/557
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.