Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1792
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулішова, Катерина Романівна-
dc.date.accessioned2024-08-14T10:07:47Z-
dc.date.available2024-08-14T10:07:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКулішова К.Р. Планування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!): кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 82 с. На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1792-
dc.description242 Туризмuk_UA
dc.description.abstractАнотація Кваліфікаційна робота присвячена вивченню ефективних видів реклами для просування турпродукту на ринок туристичних послуг на прикладі туристичного оператора Join Up!. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні засади планування та організації рекламної діяльності туристичних підприємств. В другому розділі дослідження проведено аналіз діяльності туристичного підприємства Join UP!. на ринку туристичних послуг та зроблено оцінку переваг і недоліків його рекламної кампанії. В третьому розділі роботи розроблено напрямки розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства Join Up! на основі використання інноваційних інструментів digital-маркетингу. Запропоновані зміни до методичних підходів оцінки ефективності реклами в туристичній сфері. Ключові слова: реклама, планування, організація, стратегія, рекламна кампанія, digital-маркетинг, ефективність. Annotation The qualification work is devoted to the study of effective types of advertising for the promotion of a tourist product on the tourist services market using the example of the travel operator Join Up!. In the first section of the qualification work, the theoretical principles of planning and organization of advertising activities of tourist enterprises are disclosed. In the second section of the study, the activity of the tourist enterprise Join UP! was analyzed. on the market of tourist services and an assessment of the advantages and disadvantages of its advertising campaign was made. In the third section of the work, directions for the development of advertising activities of the tourist enterprise Join Up! based on the use of innovative digital marketing tools. Changes to methodical approaches to evaluating the effectiveness of advertising in the tourism sector are proposed. Keywords: advertising, planning, organization, strategy, advertising campaign, digital marketing, efficiency.uk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectadvertising campaignuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleПланування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!)uk_UA
dc.title.alternativePlanning and organisation of advertising activities of a tourist enterprise (based on the example of JoinUp!)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кулішова К.Р..pdf1,6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.