Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1792
Title: Планування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!)
Other Titles: Planning and organisation of advertising activities of a tourist enterprise (based on the example of JoinUp!)
Authors: Кулішова, Катерина Романівна
Keywords: реклама
advertising
планування
planning
організація
organization
стратегія
strategy
рекламна кампанія
advertising campaign
digital-маркетинг
digital marketing
ефективність
efficiency
Issue Date: 2024
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Кулішова К.Р. Планування та організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на прикладі JoinUp!): кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 82 с. На правах рукопису.
Abstract: Анотація Кваліфікаційна робота присвячена вивченню ефективних видів реклами для просування турпродукту на ринок туристичних послуг на прикладі туристичного оператора Join Up!. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні засади планування та організації рекламної діяльності туристичних підприємств. В другому розділі дослідження проведено аналіз діяльності туристичного підприємства Join UP!. на ринку туристичних послуг та зроблено оцінку переваг і недоліків його рекламної кампанії. В третьому розділі роботи розроблено напрямки розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства Join Up! на основі використання інноваційних інструментів digital-маркетингу. Запропоновані зміни до методичних підходів оцінки ефективності реклами в туристичній сфері. Ключові слова: реклама, планування, організація, стратегія, рекламна кампанія, digital-маркетинг, ефективність. Annotation The qualification work is devoted to the study of effective types of advertising for the promotion of a tourist product on the tourist services market using the example of the travel operator Join Up!. In the first section of the qualification work, the theoretical principles of planning and organization of advertising activities of tourist enterprises are disclosed. In the second section of the study, the activity of the tourist enterprise Join UP! was analyzed. on the market of tourist services and an assessment of the advantages and disadvantages of its advertising campaign was made. In the third section of the work, directions for the development of advertising activities of the tourist enterprise Join Up! based on the use of innovative digital marketing tools. Changes to methodical approaches to evaluating the effectiveness of advertising in the tourism sector are proposed. Keywords: advertising, planning, organization, strategy, advertising campaign, digital marketing, efficiency.
Description: 242 Туризм
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1792
Appears in Collections:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кулішова К.Р..pdf1,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.