Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1156
Название: | Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів |
Другие названия: | Justification of the distribution of the existing vehicle fleet of the transport enterprise, taking into account the parameters of the flow of demands for cargo transportation |
Авторы: | Бойко, Борис Борисович |
Ключевые слова: | розподіл distribution потоки замовлень order flows гарантована доставка guaranteed delivery |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ |
Библиографическое описание: | Бойко Б.Б. Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів: кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 68с. |
Краткий осмотр (реферат): | Робота присвячена розв’язування типових виробничих задач розподілу наявного парку АТЗ по замовленнях у випадку, якщо ці замовлення виникають стохастично, тобто становлять випадковий потік подій. У цій роботі представлено найбільш вдалі варіанти розв’язування, які базуються на отриманні точного гарантованого розв’язку. Тому ця робота присвячена питанню складу парку АТЗ та маршрутизації АТЗ. Метою моєї магістерської кваліфікаційної роботи є досягнення максимальної прибутковості використання парку АТЗ при їх розподілі для виконання замовлень по перевезенню вантажів, які становлять випадковий потік подій. Предмет дослідження – вплив кількості та провізної здатності парку АТЗ на ефективність виконання замовлень з перевезення вантажів при стохастичному характері їх надходження. Об’єкти дослідження – потоки замовлень на перевезення вантажів, маршрути перевезення вантажів на одноразових випадкових замовленнях, парк вантажних АТЗ. В результаті експериментальної перевірки гіпотези про відповідність потоку разових замовлень потоку Пуассона встановлено, що за умовами свого виникнення він відповідає найпростішому потоку. Аналіз умов отримання замовлень у різних регіонах дозволив виділити три групи напрямків перевезення вантажів в залежності від співвідношення інтенсивності надходження разових замовлень до інтенсивності надходження автомобілів: привабливі напрямки – при значеннях співвідношення >1,05; звичайні напрямки – при співвідношенні інтенсивностей від 0,7 до 1,05 та непривабливі напрямки, для яких це співвідношення є меншим за 0,7. Перевірки методу на тестовій моделі показала, що МГМ з попередньою класифікацією демонструє, приблизно, на 11% меншу гарантовану тривалість доставки усіх вантажів. |
Описание: | 208 "Агроінженерія" |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1156 |
Располагается в коллекциях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Boiko_mag.pdf | 208 "Агроінженерія" | 1,07 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.