Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/3000
Название: Аналіз і обґрунтування оптимальної схеми електромобіля
Другие названия: Analysis and justification of the optimal electric vehicle scheme
Авторы: Магач, Віталій Ігорович
Ключевые слова: електромобіль
electric vehicle
компонувальна схема
layout diagram
тягова акумуляторна батарея
traction battery
енергоспоживання
energy consumption
Дата публикации: 2025
Издательство: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького
Библиографическое описание: Магач В. І. Аналіз і обґрунтування оптимальної схеми електромобіля : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 61 с.
Краткий осмотр (реферат): У магістерській роботі виконано аналіз конструктивних схем електромобілів та обґрунтовано вибір оптимальної схеми з урахуванням експлуатаційних, безпекових та економічних показників. Розглянуто сучасний стан розвитку електричного автомобільного транспорту, будову та принцип роботи силової установки електромобіля, основні варіанти компоновки електроприводу і тягової акумуляторної батареї. Проведено порівняльний аналіз альтернативних схем за критеріями енергоефективності, запасу ходу, безпеки, охолодження та вартості експлуатації. На основі інтегральної оцінки встановлено, що для універсального сценарію експлуатації найбільш доцільною є схема з одним електродвигуном і підлоговим розміщенням тягової акумуляторної батареї. Отримані результати можуть бути використані при виборі та експлуатації електромобілів, а також у навчальному процесі.
Описание: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/3000
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Magach_mag.pdfКваліфікаційна робота1,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.