Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2767
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКомендат, Назарій Андрійович-
dc.date.accessioned2025-11-14T14:23:04Z-
dc.date.available2025-11-14T14:23:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКомендат Н. А. Підвищення безпеки експлуатації автопоїзда MAN TGX, завдяки удосконаленню інформаційного датчика фіксації кабін : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2767-
dc.descriptionСпеціальність 274 "Автомобільний транспорт"uk_UA
dc.description.abstractВстановлено, що в електронній бортовій системі автопоїздів марки MAN, виникають проблеми, що пов’язані із нестабільною генерацією електричного сигналу від датчика фіксації кабіни. Встановлено, що за несправної роботи датчика фіксації кабіни, блок може перейти у аварійний режим роботи, сприяючи збільшення годинній витраті палива – близько 32,3(28,44) л/100 км і питомій витраті палива – 175,2 (160,45) г/кВт год.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицькогоuk_UA
dc.subjectкабінаuk_UA
dc.subjectcabuk_UA
dc.subjectдатчик фіксації кабіниuk_UA
dc.subjectcab lock sensoruk_UA
dc.subjectелектронний блок управлінняuk_UA
dc.subjectelectronic control unituk_UA
dc.titleПідвищення безпеки експлуатації автопоїзда MAN TGX, завдяки удосконаленню інформаційного датчика фіксації кабіниuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the operational safety of the MAN TGX road train thanks to the improvement of the cab locking information sensoruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Komendat_baсh.pdfКваліфікаційна робота1,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.