Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГарасим, Богдан Степанович-
dc.date.accessioned2025-11-12T11:32:28Z-
dc.date.available2025-11-12T11:32:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГарасим Б.С. Еко-економіка як глобальний тренд розвитку світового господарства : бакалаврська робота. Львів, 2025. 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739-
dc.descriptionСпеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини»uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретико-методологічні засади формування конкурентоспроможності країн у контексті глобалізації та розвитку брендингу як інструменту підвищення міжнародної інвестиційної привабливості. Визначено роль національного бренду як нематеріального активу, що впливає на стратегічне позиціонування держави у світовому економічному просторі. Проаналізовано інституційні, нормативні та інформаційно-комунікаційні передумови переходу до еко-орієнтованої моделі господарювання, яка все більше визначає критерії глобальної конкурентоспроможності. Представлено динаміку розвитку сектору відновлюваної енергетики в Україні, ідентифіковано ключові бар’єри та можливості впровадження еко-економічних ініціатив, а також їхній вплив на структурну трансформацію. Розглянуто глобальні сценарії еко-економічного розвитку до 2030–2050 років та їхній вплив на нові парадигми конкурентоспроможності країн. Здійснено прогнозні оцінки розвитку еко економіки України з урахуванням євроінтеграційного вектору та визначено основні ризики реалізації екологічно-економічної моделі в умовах невизначеності. Надано практичні рекомендації щодо інтеграції бренд-стратегії у систему економічного управління з метою підвищення інвестиційної привабливості та досягнення сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицькогоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність країниuk_UA
dc.subjectnational competitiveness,uk_UA
dc.subjectнаціональний брендuk_UA
dc.subjectcountry branduk_UA
dc.subjectвідновлювана енергетикаuk_UA
dc.subjectrenewable energyuk_UA
dc.subjectеко-економікаuk_UA
dc.subjecteco economyuk_UA
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk_UA
dc.subjectinvestment attractivenessuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectглобальна трансформаціяuk_UA
dc.subjectglobal transformationuk_UA
dc.title"Еко-економіка як глобальний тренд розвитку світового господарства."uk_UA
dc.title.alternative“Eco-economy as a global trend of the world economy development”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дипломна Гарасим (2).pdfКваліфікаційна робота1,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.