Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2131
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМащенко, Олег Олегович-
dc.date.accessioned2025-01-20T11:09:28Z-
dc.date.available2025-01-20T11:09:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОбґрунтування технологій генеративного штучного інтелекту для сервісної підтримки клієнтів. Мащенко О.О., Смолінський В.Б. (керівник). Кафедра ІТ. Дубляни, Львівський НУП, 2024., 87с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2131-
dc.descriptionСпеціальність 126 «Інформаційні системи та технології»uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано сучасні підходи до автоматизації процесів сервісної підтримки із використанням великих мовних моделей (LLM). Розглянуто особливості генеративного штучного інтелекту, його переваги та обмеження для впровадження в освітніх установах. Виконано аналіз предметної області, досліджено функціональні можливості існуючих аналогів, розроблено концепцію та реалізовано прототип чат-бота для відділу комп’ютерних інформаційних технологій Львівського національного університету природокористування. Розроблений чат-бот має модульну структуру реалізовану на BotFramework та до нього підключено модуль роботи через бота Telegram, він використовує локальні LLM-моделі Ollama для генерації відповідей і забезпечує логування для подальшого аналізу. Система автоматизує обробку рутинних запитів, що знижує навантаження на персонал та забезпечує швидкий доступ до інформації. Проведене тестування підтвердило відповідність функціональних можливостей заданим вимогам та ефективність роботи чат-бота.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectвеликі мовні моделі, , ,, , , , , , .uk_UA
dc.subjectbig language models, , , , , , , , .uk_UA
dc.subjectчат-ботuk_UA
dc.subjectchatbotuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectгенеративний ШІuk_UA
dc.subjectgenerative AIuk_UA
dc.subjectTelegramuk_UA
dc.subjectTelegramuk_UA
dc.subjectOllamauk_UA
dc.subjectOllamauk_UA
dc.subjectсервісна підтримкаuk_UA
dc.subjectservice supportuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectнавчальні закладиuk_UA
dc.subjecteducational institutionsuk_UA
dc.titleОбґрунтування технологій генеративного штучного інтелекту для сервісної підтримки клієнтівuk_UA
dc.title.alternativeJustification of generative artificial intelligence technologies for customer service supportuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мащенко.pdf2,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.