Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2045
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білик, Володимир Романович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-10T12:18:52Z | - |
dc.date.available | 2025-01-10T12:18:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Білик В. Р. Удосконалення методики маршрутизації транспортних засобів з кількома поїздками та з часовими вікнами в умовах ПП «Каміон Сервіс» : магістерська кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2045 | - |
dc.description | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена удосконаленню контролю за виконанню розкладу роботи автомобільних транспортних засобів на маршруті. При складанні розкладів застосовують прогнозування замовлень і на основі цього досягають мінімальних затримок транспортного процесу. Виконання їх задається, як правило, з часовими вікнами, які є певним резервуванням на невизначеність. Однак, чимало зовнішніх чинників є випадковими і можуть порушувати ці допуски, якщо є певний збіг обставин. У першу чергу, це є непередбачені прогнозом замовлення, які виникають, а також скасування відомих замовлень, які вже були включені у попередньо складений розклад. В першому розділі зроблено огляд відомих досліджень. Огляд відомих публікацій показує перевагу адаптивних методів для динамічного програмування, у порівнянні з неадаптивними підходами. Якщо потік даних є попередньо обробленим, то такий підхід до прийняття рішень дає середнє поліпшення 0-5%, тоді як гнучкі методи отримують до 10% поліпшення. Однак підходи до онлайн-рішень виявляють найкращу вигоду | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Львівський національний університет природокористування | uk_UA |
dc.subject | доставка вантажів | uk_UA |
dc.subject | cargo delivery | uk_UA |
dc.subject | динамічне планування | uk_UA |
dc.subject | dynamic planning | uk_UA |
dc.subject | часові вікна | uk_UA |
dc.subject | time windows | uk_UA |
dc.title | Удосконалення методики маршрутизації транспортних засобів з кількома поїздками та з часовими вікнами в умовах ПП «Каміон Сервіс» | uk_UA |
dc.title.alternative | Improvement of the vehicle routing methodology with multiple trips and time intervals in the private company “Camion Service” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilyk_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 801,69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.