Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/899
Назва: Інформаційно-комунікаційні технології просування інтернет-магазину в соціальних мережах
Інші назви: Information and communication technologies for the promotion of an online store in social networks
Автори: Мозуль, Христина Ігорівна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
information and communication technologies
просування
promotion
інтернет-магазин
Internet-shop
соціальні мережі
social networks
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Інформаційно-комунікаційні технології просування інтернет-магазину в соціальних мережах. – Мозуль Х.І. Кваліфікаційна робота. Кафедра ІТ. – Дубляни, Львівський НУП, 2023. 74 с.
Короткий огляд (реферат): Виконано аналіз стану питання в теорії та практиці. Розкрито роль ІТ у сфері просування товарів. Проаналізовано активність людей в інтернеті, а також способи подання інформації в інтернет-магазині та їх відображення в соціальних мережах. Проаналізовано підстави симбіозу інформаційних та маркетингових технологій в Інтернеті. Охарактеризовано інформаційно-комунікаційні технології в хмарних сервісах. Наведено маркетингові технології просування послуг у соціальних мережах. Охарактеризовано сучасні технології спостереження за активністю користувача веб-сайту та системи аналітики. Наведено методику застосування технології Urchin Tracking Module та системи Google Analytics. Означено можливості та спосіб використання utm-міток, а також методику формування звітів активності користувача на веб-сайті. Представлено методику внесення в код веб-сайту тегів аналітики за допомогою Google Tag Manager. Наведено результати використання інформаційно-комунікаційних технологій просування послуг. Отримано результати опрацювання звітів Google Analytics та оцінення сплеску активності користувачів веб-сайту; визначення демографічних показників нових користувачів веб-сайту; визначення засобів та технології за якими відбувалося звернення нових користувачів на сайт; оцінення дій користувачів під час користування веб-сайтом.
Опис: Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/899
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MOZUL.pdf3,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.