Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/895
Title: Розробка telegram бота для інформаційної підтримки навчального процесу у Львівському національному університеті природокористування із вибором ефективних засобів
Other Titles: Development of a telegram bot for informational support of the educational process at the Lviv National Environmental University with a selection of effective tools
Authors: Фіялковський, Віталій Іванович
Keywords: telegram бот
telegram bot
інформаційна підтримка
informational support
навчальний процес
learning process
ефективні засоби
effective means
Issue Date: 2022
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Розробка telegram бота для інформаційної підтримки навчального процесу у Львівському національному університеті природокористування із вибором ефективних засобів Фіялковський В. І. Кафедра інформаційних технологій – Дубляни, Львівський НУП, 2022. 54 с.
Abstract: Виконано аналіз предметної області завдяки ідентифікації ідей проєкту, був проведений огляд інформаційної системи аналогів та побудований загальний аналіз роботи інформаційної системи. У роботі побудований зміст та структуру виконаної роботи, мета задачі та спосіб її вирішення. За допомогою інформаційних систем було побудовано діаграми декомпозиції, контекстну та діаграма варіантів використання. Створено базу даних для системи та змодельована архітектура системи. На основі задачі було побудовано систему, яка виконує функцію розкладу у месенджері «Telegram». Значення даної роботи полягає у розроблені бота, який у месенджері «Telegram» буде надавати підтримки користувачам, виходячи з вибраних категорій. Це дозволить користувачам набагато швидше отримувати потрібно їм інформацію.
Description: Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології»
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/895
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FIIALKOVSKYI.pdf1,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.