Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/776
Title: Розробка чат-боту технічної підтримки відділу комп’ютерних інформаційних технологій Львівського національного університету природокористування для мессенджера Telegram
Other Titles: Development of a technical support chatbot of the Department of Computer Information Technologies at the Lviv National Environmental University for the Telegram messenger
Authors: Некига, Максим Ігорович
Keywords: чат-бот
chatbot
заявка
application
Telegram
Telegram
технічна підтримка
technical support
таблиця
table
Issue Date: 2023
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Розробка чат-боту технічної підтримки відділу комп’ютерних інформаційних технологій Львівського національного університету природокористування для мессенджера Telegram. Некига М.І. Кафедра ІТ – Дубляни, Львівський НУП, 2023. 52 с.
Abstract: Досліджено ринок месенджерів та здійснено порівняння зручності розробки та рівня підтримки чат-ботів для кожного сервісу. Встановлено, що месенджер Telegram має найкращу інтеграцію чат-ботів та найзмістовнішу документацію для розробників. Розглянуто теоретичні аспекти розробки та роботи чат-ботів, їхні типи та архітектури, методи взаємодії з мессенджером Telegram. Проведено аналіз наявних на ринку інструментів для розробки чат-ботів для Telegram мовою програмування Python та виявлено, що найпопулярнішим інструментом є Aiogram – реалізація Telegram API, що використовує асинхронні інструменти Python. Здійснено огляд наявних на ринку рішень баз-даних, який дав можливість обрати оптимальний інструмент для зберігання даних чат-ботом з підтримкою перегляду та самостійного редагування. Визначено вимоги до реалізації чат-бота та спроектовано його архітектуру. Описано процес розробки чат-боту для месенджера Telegram, використовуючи мову програмування Python, фреймворки Aiogram та Google API Client. Розроблено застосунок чат-бота. Детально описано процес розробки, структуру та принцип роботи проєкту. Продемонстровано процес створення користувачем заявки на технічну підтримку методом спілкування з ботом та пояснено основні алгоритми роботи чат-бота. Розроблено заходи щодо охорони праці.
Description: Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології»
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/776
Appears in Collections:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Некига Кваліфікаційна робота.pdf1,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.