Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/720
Назва: Структурно-динамічний аналіз туристичної індустрії України в умовах глобальних викликів
Інші назви: Structural and dynamic analysis of the tourism industry of Ukraine in the context of global challenges
Автори: ШУРПИК, Віталій Сергійович
Ключові слова: туристична індустрія
tourism industry
глобалізація
globalization
національна туристична інфраструктура
national tourism infrastructure
інтернет-маркетинг
internet marketing
стартапи
startups
Дата публікації: 26-чер-2023
Видавництво: Дубляни: ЛНУП
Бібліографічний опис: Шурпик В.С. Структурно-динамічний аналіз туристичної індустрії України в умовах глобальних викликів: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2023. 73 с.
Короткий огляд (реферат): В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито сутність поняття “туристична індустрія”, розглянуто глобалізаційні чинники, які впливають на розвиток туризму в сучасних умовах, детально описано методику дослідження туристичної індустрії в умовах глобалізації. В другому розділі роботи проведений аналіз структури і динаміки розвитку туристичної індустрії України, виявлено глобалізаційні чинники та досліджено їх вплив на розвиток туризму в Україні. За результатами аналізу зроблено висновок, що до глобалізаційних викликів, які сьогодні негативно впливають на розвиток туристичної індустрії України віднесено: війну, неспокій, політичну нестабільність, епідемію covid 19, природні катаклізми та катастрофи, злочинність. В третьому розділі роботи розроблено шляхи розвитку національної туристичної індустрії в контексті глобальних тенденцій та викликів. Детально вивчено можливості розвитку національної туристичної інфраструктури. До основних напрямів розвитку національної туристичної інфраструктури в умовах глобалізації віднесено: формування та розвиток туристичних кластерів; підтримка малого та середнього підприємництва у туристичній галузі; сприяння інноваціям у сфері туризму; підтримка розвитку окремих внутрішніх туристичних територій (регіонів) та збереження їх характеристик. З метою впровадження всіх переваг інтернет-маркетингу в туристичну галузь України рекомендуємо розробляти стартапи, як генератори ідей та інноваційних технологій, які добре знають тенденції світового ринку та перспективи свого зростання.
Опис: 242 ТУризм
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/720
Розташовується у зібраннях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шурпик Віталій_Кваліфікаційна робота.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.