Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/624| Title: | Підвищення ефективності технічного обслуговування двигунів шляхом модернізації пристосування для шліфування клапанів | 
| Other Titles: | Improving the efficiency of engine maintenance by upgrading the valve grinding device | 
| Authors: | Філінський, Антон Андрійович | 
| Keywords: | технічне обслуговування maintenance двигун engine шліфування клапанів valve grinding | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Львівський національний університет природокористування | 
| Citation: | Філінський А. А. Підвищення ефуктивності технічного обслуговування двигунів шляхом модернізації пристосування для шліфування клапанів : кваліфікаційна робота. Львів, 2023. 60 с. | 
| Abstract: | У першому розділі кваліфікаційної роботи наведені загальні відомості про підприємство FH Servis. Здійснено аналіз забезпеченням технологічним обладнанням, інструментом, технологічною і нормативною документацією да ного підприємства. Наведена технічна характеристика двигунів використовуваних на вантажівках Volvo Trucks, а також основні несправності та способи усунення даних проблем на двигунів вантажних автомобілів Volvo Trucks. Запропонована технологічна карта проходження річного технічного обслуговування автомобілів VOLVO FH(4), а також послідовність виконання регулювання клапанів на прикладі автомобіля VOLVO FH(4). Для відновлення торця клапана пропонується застосувати пристосування для шліфування торця клапана на базі заточного верстата 3А64. | 
| Description: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" | 
| URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/624 | 
| Appears in Collections: | ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Filinsky_bach.pdf | Кваліфікаційна робота | 1,89 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
