Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/442
Title: Індустрія туризму як фактор розвитку національної економіки: світовий досвід та практика в Україні
Other Titles: Tourism industry as a factor of development of national economy: global experience and practice in Ukraine.
Authors: Стегніцький, Павло Ярославович
Keywords: Індустрія туризму
Tourism industry
практика в Україні
practice in Ukraine
світовий досвід
global experience
Issue Date: 2022
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Стегніцький П.Я. Індустрія туризму як фактор розвитку національної економіки: світовий досвід та практика в Україні: магістерська робота. Львів, 2022. 81 с.
Abstract: У роботі розглядаються теоретична суть та історичні передумови розвитку туризму. Окремо сконцентровано увагу на дослідженні особливостей, функцій та методів оцінки ефективності туристичної індустрії в системі національного та світового господарства. Проаналізовано динаміку та географічну структуру світового ринку туристичних послуг. Досліджено вплив світової пандемічної кризи на функціонування туристичної галузі у світі та окремих країнах. Визначено роль України у світовому ринку туристичних послуг. Напрацьовано стратегію активізації світової туристичної індустрії. Розглянуто перспективи посткризового відновлення світового туризму. Запропоновано напрями та визначено інструменти розвитку туристичної індустрії країн світу. Ключові слова: туризм, туристична індустрія, туристична послуга, туристична фірма, туроператори, турагенти. ANNOTATION The paper examines the theoretical essence and historical prerequisites of the development of tourism. Separate attention is focused on the study of features, functions and methods of evaluating the effectiveness of the tourism industry in the system of the national and world economy. The dynamics and geographical structure of the world market of tourist services are analyzed. The impact of the global pandemic crisis on the functioning of the tourism industry in the world and in individual countries has been studied. The role of Ukraine in the world market of tourist services is defined. A strategy for revitalizing the global tourism industry has been developed. The prospects of the post-crisis recovery of world tourism are considered. The directions and tools for the development of the tourism industry of the countries of the world are defined. Keywords: tourism, tourist industry, tourist service, tourist company, tour operators, travel agents
Description: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/442
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stehnitskyi_mag.pdfКваліфікаційна робота849,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.