Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2979| Title: | Розробка технологічного процесу виготовлення шліцевого вала з елементами проектування технологічної оснастки |
| Other Titles: | Development of a technological process for manufacturing a splined shaft with elements of technological equipment design |
| Authors: | Гасій, Василь Богданович |
| Keywords: | Шліцевий вал Splined shaft процес виготовлення manufacturing process технологічна оснастка technological equipment проектування design |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького |
| Citation: | Розробка технологічного процесу виготовлення шліцевого вала з елементами проектування технологічної оснастки. Львів: ЛНУВМБ ім. С.З. Гжицького, 2025. 56 с. |
| Abstract: | Проведено аналіз конструкцій шліцевих валів та існуючих технологій їх виготовлення. Проаналізовано можливі технологічні матеріали та обгрунтовано вибір необхідного типу заготовки. Запропоновано технологію виготовлення шліцевого вала з використанням шліцефрезерного напівавтомат ВСН-620 NC22. Розроблено маршрут обробки заготовки, підібрано необхідне технологічне обладнання та визначено параметри його роботи. Описано особливості конструкції та роботи цангового патрона з гідравлічним приводом та розраховано параметри черв’ячної шліцевої фрези. Розглянуто питання охорони праці під час роботи на металообробних верстатах. Визначено показники економічної ефективності запропонованого технологічного процесу. |
| Description: | Спеціальність 133 Галузеве машинобудування |
| URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2979 |
| Appears in Collections: | ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Hasii_bak.pdf | Кваліфікаційна робота | 1,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.