Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2936| Назва: | Дослідження методу стендового контролю за технічним станом пневматичних гальм сідельних автопоїздів |
| Інші назви: | Research of method of stand control after the technical state of air-brakes of saddle lorry convoys |
| Автори: | Бровченко, Кирило Андрійович |
| Ключові слова: | пневматичний привід гальм pneumatic occasion of brakes сідельний автопоїзд saddle lorry convoy робоча гальмівна система working brake systems |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького |
| Бібліографічний опис: | Бровченко К. А. Дослідження методу стендового контролю за технічним станом пневматичних гальм сідельних автопоїздів : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 82 с. |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проведені теоретичним та експериментальним шляхом досліджені чинники, що викликають асиметрію гальмівних сил по бортах сідельного автопоїзда, впливають на виникнення явища складання під час гальмування і причини виникнення аварійних ситуацій - це параметри робочих процесів функціональних елементів пневматичного приводу робочої гальмівної системи автопоїзда, такі як: час наростання тиску повітря в приводах гальмівних механізмів окремо взятого колеса до максимуму, витоки стислого повітря в пневмоприводі, перепад тиску в елементах робочої гальмівної системи, час наповнення робочої порожнини елементів пневмоприводу, що розраховуються, за наявності витоку робочого тіла, вплив довжини гальмівних контурів. |
| Опис: | Спеціальність 274 «Автомобільний транспорт» |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2936 |
| Розташовується у зібраннях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Borovhenko_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 2,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.