Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2936
Назва: Дослідження методу стендового контролю за технічним станом пневматичних гальм сідельних автопоїздів
Інші назви: Research of method of stand control after the technical state of air-brakes of saddle lorry convoys
Автори: Бровченко, Кирило Андрійович
Ключові слова: пневматичний привід гальм
pneumatic occasion of brakes
сідельний автопоїзд
saddle lorry convoy
робоча гальмівна система
working brake systems
Дата публікації: 2025
Видавництво: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького
Бібліографічний опис: Бровченко К. А. Дослідження методу стендового контролю за технічним станом пневматичних гальм сідельних автопоїздів : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 82 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проведені теоретичним та експериментальним шляхом досліджені чинники, що викликають асиметрію гальмівних сил по бортах сідельного автопоїзда, впливають на виникнення явища складання під час гальмування і причини виникнення аварійних ситуацій - це параметри робочих процесів функціональних елементів пневматичного приводу робочої гальмівної системи автопоїзда, такі як: час наростання тиску повітря в приводах гальмівних механізмів окремо взятого колеса до максимуму, витоки стислого повітря в пневмоприводі, перепад тиску в елементах робочої гальмівної системи, час наповнення робочої порожнини елементів пневмоприводу, що розраховуються, за наявності витоку робочого тіла, вплив довжини гальмівних контурів.
Опис: Спеціальність 274 «Автомобільний транспорт»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2936
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borovhenko_mag.pdfКваліфікаційна робота2,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.