Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2876| Назва: | Дослідження ефективності роботи електричного підсилювача керма |
| Інші назви: | Research on the efficiency of the electric power steering system |
| Автори: | Бідось, Петро Сергійович |
| Ключові слова: | електричний підсилювач керма (EPS) еlectric power steering (EPS) електрогідравлічний підсилювач (EHPS) electro-hydraulic power steering (EHPS) енергоефективність energy efficiency безпека руху traffic safety |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького |
| Бібліографічний опис: | Бідось П. С. Дослідження ефективності роботи електричного підсилювача керма : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 63 с. |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі проведено аналіз конструктивних особливостей систем та розроблено математичні моделі їх енергоспоживання. Доведено, що основним джерелом енергетичних втрат у системах EHPS є режим холостого ходу гідронасоса. Експериментальні дослідження, проведені з використанням діагностичного комплексу VAS5054a, підтвердили, що в трасовому циклі електричний підсилювач споживає у 13 разів менше енергії, ніж електрогідравлічний. Вперше для даного класу авто змодельовано роботу адаптивних алгоритмів (Pull-Drift Compensation) при русі з асиметричним тиском у шинах, що доводить переваги EPS у сфері активної безпеки. |
| Опис: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2876 |
| Розташовується у зібраннях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bidos_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.