Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2876
Назва: Дослідження ефективності роботи електричного підсилювача керма
Інші назви: Research on the efficiency of the electric power steering system
Автори: Бідось, Петро Сергійович
Ключові слова: електричний підсилювач керма (EPS)
еlectric power steering (EPS)
електрогідравлічний підсилювач (EHPS)
electro-hydraulic power steering (EHPS)
енергоефективність
energy efficiency
безпека руху
traffic safety
Дата публікації: 2025
Видавництво: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького
Бібліографічний опис: Бідось П. С. Дослідження ефективності роботи електричного підсилювача керма : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 63 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз конструктивних особливостей систем та розроблено математичні моделі їх енергоспоживання. Доведено, що основним джерелом енергетичних втрат у системах EHPS є режим холостого ходу гідронасоса. Експериментальні дослідження, проведені з використанням діагностичного комплексу VAS5054a, підтвердили, що в трасовому циклі електричний підсилювач споживає у 13 разів менше енергії, ніж електрогідравлічний. Вперше для даного класу авто змодельовано роботу адаптивних алгоритмів (Pull-Drift Compensation) при русі з асиметричним тиском у шинах, що доводить переваги EPS у сфері активної безпеки.
Опис: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2876
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bidos_mag.pdfКваліфікаційна робота1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.