Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2876
Название: Дослідження ефективності роботи електричного підсилювача керма
Другие названия: Research on the efficiency of the electric power steering system
Авторы: Бідось, Петро Сергійович
Ключевые слова: електричний підсилювач керма (EPS)
еlectric power steering (EPS)
електрогідравлічний підсилювач (EHPS)
electro-hydraulic power steering (EHPS)
енергоефективність
energy efficiency
безпека руху
traffic safety
Дата публикации: 2025
Издательство: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького
Библиографическое описание: Бідось П. С. Дослідження ефективності роботи електричного підсилювача керма : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 63 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проведено аналіз конструктивних особливостей систем та розроблено математичні моделі їх енергоспоживання. Доведено, що основним джерелом енергетичних втрат у системах EHPS є режим холостого ходу гідронасоса. Експериментальні дослідження, проведені з використанням діагностичного комплексу VAS5054a, підтвердили, що в трасовому циклі електричний підсилювач споживає у 13 разів менше енергії, ніж електрогідравлічний. Вперше для даного класу авто змодельовано роботу адаптивних алгоритмів (Pull-Drift Compensation) при русі з асиметричним тиском у шинах, що доводить переваги EPS у сфері активної безпеки.
Описание: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2876
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bidos_mag.pdfКваліфікаційна робота1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.