Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2829| Title: | Дослідження параметрів демпферної муфти приводу віброзбурювача коливань тросового струшувача |
| Other Titles: | Research of the parameters of the damping coupling of the cable shaker vibration disintegrator drive |
| Authors: | Бичик, Роман Миколайович |
| Keywords: | демпфена муфта damping clutch струшувач плодів fruit shaker дослідження research |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Львіський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Ґжицького |
| Citation: | Бичик Р.М. Дослідження параметрів демпферної муфти приводу віброзбурювача коливань тросового струшувача: дипломна робота. Львів, 2025. 62 с. |
| Abstract: | Проведено аналіз сучасного стану способів і засобів збирання плодів, на основі чого обґрунтовано необхідність внесення змін в існуючі технології та способи збирання плодів і конструктивного удосконалення елементів малогабаритного тросового струшувача позиційної дії. Розроблена гіпотеза щодо роботоздатності малогабаритного плодознімального засобу під час позиціювання біля чотирьох дерев, проведені теоретичні дослідження взаємодії тросового струшувача з деревом. Отримані залежності для розрахунку основних параметрів та режимів роботи модернізованої конструкції малогабаритного агрегату. Наведено методики та результати експериментальних досліджень на основі багатофакторних експериментів для встановлення оптимальних режимів роботи плодознімального агрегату, вал приводу віброзбурювача якого приводиться в дію через демпферну муфту. |
| Description: | 208 "Агроінженерія" |
| URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2829 |
| Appears in Collections: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Bychyk_mag.pdf.pdf | 208 "Агроінженерія" | 1,93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.