Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/274
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПаславський, Дмитро Ростиславович-
dc.date.accessioned2023-01-03T09:18:13Z-
dc.date.available2023-01-03T09:18:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПаславський Д.Р. Дослідження ефективності роботи автомобільних систем електронного контролю стійкості : магістерська робота. Львів, 2022. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/274-
dc.descriptionСпеціальність 274 "Автомобільний транспорт"uk_UA
dc.description.abstractЗастосовано метод дорожніх випробувань, який дозволяє отримати дані про зчіпні властивості шипованих шин з відведенням на льоду. В основу методу покладена оброблені дані, отримані в процесі реєстрації під час виконання маневрів «гальмування задньою віссю в повороті» та «гальмування одним колесом». Завдяки методу дорожніх випробувань отримані нові φ - S діаграми для шипованих та нешипованих шин в повздовжньому і поперечному напрямі, що дозволяють оцінити їх зчіпні властивості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectстійкість автомобіляuk_UA
dc.subjectvehicle stabilityuk_UA
dc.subjectелектронна системаuk_UA
dc.subjectelectronic systemuk_UA
dc.subjectзчіпні властивості шинuk_UA
dc.subjecttraction properties of tiresuk_UA
dc.titleДослідження ефективності роботи автомобільних систем електронного контролю стійкостіuk_UA
dc.title.alternativeStudy of the automobile electronic stability control systems effectivenessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Paslavskiy_mag.pdfКваліфікаційна робота1,95 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.