Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739
Название: "Еко-економіка як глобальний тренд розвитку світового господарства."
Другие названия: “Eco-economy as a global trend of the world economy development”
Авторы: Гарасим, Богдан Степанович
Ключевые слова: конкурентоспроможність країни
national competitiveness,
національний бренд
country brand
відновлювана енергетика
renewable energy
еко-економіка
eco economy
інвестиційна привабливість
investment attractiveness
сталий розвиток
sustainable development
глобальна трансформація
global transformation
Дата публикации: 2025
Издательство: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького
Библиографическое описание: Гарасим Б.С. Еко-економіка як глобальний тренд розвитку світового господарства : бакалаврська робота. Львів, 2025. 68 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено теоретико-методологічні засади формування конкурентоспроможності країн у контексті глобалізації та розвитку брендингу як інструменту підвищення міжнародної інвестиційної привабливості. Визначено роль національного бренду як нематеріального активу, що впливає на стратегічне позиціонування держави у світовому економічному просторі. Проаналізовано інституційні, нормативні та інформаційно-комунікаційні передумови переходу до еко-орієнтованої моделі господарювання, яка все більше визначає критерії глобальної конкурентоспроможності. Представлено динаміку розвитку сектору відновлюваної енергетики в Україні, ідентифіковано ключові бар’єри та можливості впровадження еко-економічних ініціатив, а також їхній вплив на структурну трансформацію. Розглянуто глобальні сценарії еко-економічного розвитку до 2030–2050 років та їхній вплив на нові парадигми конкурентоспроможності країн. Здійснено прогнозні оцінки розвитку еко економіки України з урахуванням євроінтеграційного вектору та визначено основні ризики реалізації екологічно-економічної моделі в умовах невизначеності. Надано практичні рекомендації щодо інтеграції бренд-стратегії у систему економічного управління з метою підвищення інвестиційної привабливості та досягнення сталого розвитку.
Описание: Спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини»
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дипломна Гарасим (2).pdfКваліфікаційна робота1,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.