Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2736
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПашко, Вероніка Андріївна-
dc.date.accessioned2025-11-12T11:13:32Z-
dc.date.available2025-11-12T11:13:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПашко В.А. Формування конкурентоспроможності країн під впливом провідних брендів у глобальному інвестиційному середовищі : бакалаврська робота. Львів, 2025.67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2736-
dc.descriptionСпеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини»uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи та прикладні аспекти формування конкурентоспроможності країн в умовах глобалізованої економіки з урахуванням впливу провідних національних брендів. Здійснено комплексний аналіз концептуального змісту національного бренду як економічного активу та чинника привабливості для міжнародних інвесторів. Обґрунтовано міждисциплінарний підхід до оцінювання брендового впливу на інвестиційне позиціонування держави. Проаналізовано ключові рейтинги країн за критеріями інноваційності, репутації, культурної ідентичності та бізнес-клімату. Розкрито зв’язок між національним брендом та потоками прямих іноземних інвестицій. Визначено основні напрями вдосконалення бренд-стратегії країни в умовах зростаючої глобальної конкуренції. Запропоновано інтегровану модель просування країни у глобальному інвестиційному середовищі з урахуванням регіональної специфіки та цифрових викликів. Сформульовано практичні рекомендації щодо підвищення брендового капіталу країни та його використання як стратегічного інструменту економічного зростання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицькогоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність країнuk_UA
dc.subjectnational competitivenessuk_UA
dc.subjectнаціональний брендuk_UA
dc.subjectcountry branduk_UA
dc.subjectглобальна конкуренціяuk_UA
dc.subjectglobal competitionuk_UA
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectforeign direct investmentuk_UA
dc.subjectбренд-стратегіяuk_UA
dc.subjectbrand strategyuk_UA
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk_UA
dc.subjectinvestment attractivenessuk_UA
dc.subjectпросування країниuk_UA
dc.subjectcountry promotionuk_UA
dc.title"Формування конкурентоспроможності країн під впливом провідних брендів у глобальному інвестиційному середовищі."uk_UA
dc.title.alternative“Development of National Competitiveness under the Influence of Leading Brands in the Global Investment Environment”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Робота ПАШКО.pdfКваліфікаційна робота715,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.