Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2691
Назва: Благоустрій та озеленення території Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Климіва-Легенди Червоноградського району Львівської області
Інші назви: Improvement and landscaping of the territory of the Ivan Klymiv-Legenda Secondary School of the Chervonohrad District of the Lviv Region
Автори: Грибінник, Анастасія Василівна
Ключові слова: озеленення
greening
благоустрій
landscaping
шкільне середовище
school environment
функціональне зонування
functional zoning
декоративні рослини
ornamental plants
комфортне середовище
comfortable environment
сталий розвиток
sustainable development
Дата публікації: 2025
Видавництво: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького
Бібліографічний опис: Грибінник А.В. «Благоустрій та озеленення території Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Климіва-Легенди Червоноградського району Львівської області». Кваліфікаційна робота. Дубляни: ЛНУВМБ України, 2025.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто питання комплексного благоустрою та озеленення території закладу загальної середньої освіти як важливого елементу створення комфортного, безпечного й екологічного середовища для учнів та педагогів. Метою дослідження є аналіз існуючого стану шкільної території та розробка проектних рішень з її функціонального зонування, покращення естетичного вигляду, мікроклімату та рекреаційних можливостей. У роботі подано огляд історичного досвіду озеленення навчальних закладів, розглянуто сучасні підходи до організації освітнього простору на відкритому повітрі, визначено типи озеленення та їхні функції (захисна, естетична, санітарно-гігієнічна, навчально-виховна). Обґрунтовано вибір асортименту декоративних рослин з урахуванням екологічної безпеки, алергенності, витривалості та декоративної цінності. Під час виконання роботи проведено інвентаризацію зелених насаджень, оцінено санітарний стан рослин, проведено просторовий аналіз території школи, виявлено проблемні ділянки та надано рекомендації щодо їх покращення. У проектній частині представлено варіанти зонування (навчальна, ігрова, рекреаційна, спортивна, господарська), сформовано концепцію озеленення та благоустрою з використанням природоорієнтованих підходів і елементів сталого дизайну. Результатом роботи стало формування цілісного бачення щодо ефективного облаштування пришкільного простору, що враховує потреби користувачів, відповідає екологічним вимогам і сприяє гармонійному розвитку особистості.
Опис: 206 Садово-паркове господарство
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2691
Розташовується у зібраннях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrybinnyk_bach.pdfКваліфікаційна робота5,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.