Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689
Назва: | Благоустрій території та реконструкція насаджень Дублянської школи мистецтв |
Інші назви: | Landscaping and reconstruction of the Dublyany School of Arts grounds |
Автори: | Целюх, Марія Анатоліївна |
Ключові слова: | Дубляни Dublyany школа мистецтв art school озеленення greening освітній простір educational space декоративні рослини ornamental plants |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького |
Бібліографічний опис: | Целюх М.А. «Благоустрій території та реконструкція насаджень Дублянської школи мистецтв» Дубляни: ЛНУВМБ України, 2025. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена комплексному аналізу та розробці проєкту благоустрою території й реконструкції існуючих зелених насаджень Дублянської школи мистецтв. Зелений простір при навчальних закладах виконує не лише естетичну, а й важливу функціональну та екологічну роль. Враховуючи це, особлива увага у роботі приділяється створенню сприятливого середовища для навчання, творчої діяльності та відпочинку учнів і працівників закладу. У дослідженні проведено оцінку сучасного стану території: визначено типи рослинності, ступінь декоративності існуючих насаджень, виявлено недоліки у планувальній структурі та проблеми, пов’язані з недостатнім доглядом, нерівномірним розміщенням елементів озеленення та наявністю рослин-самосівів. Проаналізовано ґрунтові умови, інсоляцію, наявну інфраструктуру та рекреаційне навантаження на територію школи. Запропоновано комплекс заходів із благоустрою, який включає реконструкцію існуючих насаджень, введення нових декоративних та функціональних зелених елементів, створення зони відпочинку, а також озеленення вхідної групи та центральної частини подвір’я. У проєкті враховано принципи гармонійної взаємодії архітектурного середовища з природними компонентами, використання малих архітектурних форм, підбір рослин з урахуванням естетичних, кліматичних і доглядових вимог. This thesis is devoted to a comprehensive analysis and development of a project for landscaping and reconstruction of the existing green spaces at the Dublyany School of Arts. Green spaces at educational institutions play not only an aesthetic role, but also an important functional and ecological one. With this in mind, the work pays special attention to creating a favorable environment for learning, creative activity, and recreation for students and staff. The study assessed the current state of the territory: it identified the types of vegetation, the degree of decorativeness of existing plantings, revealed shortcomings in the planning structure and problems related to insufficient care, uneven placement of landscaping elements, and the presence of self-sown plants. Soil conditions, insolation, existing infrastructure, and recreational load on the school territory were analyzed. A set of improvement measures was proposed, including the reconstruction of existing plantings, the introduction of new decorative and functional green elements, the creation of a recreation area, and the greening of the entrance area and the central part of the courtyard. The project takes into account the principles of harmonious interaction between the architectural environment and natural components, the use of small architectural forms, and the selection of plants taking into account aesthetic, climatic, and maintenance requirements. |
Опис: | 206 Садово-паркове господарство |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689 |
Розташовується у зібраннях: | ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tseliukh_bach.pdf | Кваліфікаційна робота | 3,52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.