Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/249
Title: | Розробка та дослідження знімача підшипників кочення для виконання операцій технічного сервісу тракторів класу 1,4 |
Other Titles: | Development and research of a rolling bearing stripper for performance of operations of technical service for class 1,4 tractors |
Authors: | Кулик, Юрій Васильович |
Keywords: | знімач stripper підшипники bearings трактор tractor зусилля демонтажу dismantling efforts |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Citation: | Кулик Ю.А. Розробка та дослідження знімача підшипників кочення для виконання операцій технічного сервісу тракторів класу 1,4 : дипломна робота. Львів, 2021. 80 с. |
Abstract: | Проведено огляд конструкцій пристроїв для розбирання підшипникових вузлів, виявлено їхні основні недоліки. Основним завданням експериментальних досліджень було визначення зусилля демонтажу підшипників і правильність розрахунків геометричних параметрів деталей знімачів. З цією метою розроблено обладнання для визначення зусилля демонтажу під час розбирання і складання підшипникових вузлів. Виконані дослідження щодо часу демонтажу підшипників № 6203А та № 6306 серійними та запроєктованим нами знімачами засвідчило, що в разі застосування серійних зразків можливі випадки зіскакування лап з кільця підшипника. А це, відповідно, спричинює збільшення часу на його демонтаж. Розроблений нами знімач дав змогу отримати найменший час демонтажу підшипників, що було досягнуто за рахунок надійної фіксації лап на захопленій деталі. |
Description: | Спеціальність 208 „Агроінженерія” |
URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/249 |
Appears in Collections: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kulik_mag.pdf | Магістерська робота | 3,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.