Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Title: Формування продуктивності кукурудзи залежно від системи ґрунтозахисного вологоощадного обробітку грунту
Other Titles: Formation of corn productivity depending on the system of soil-protective moisture-saving tillage
Authors: Цимбалюк, Іван Васильоаич
Keywords: кукурудза
corn
грунтозахисний
soil-protective
вологоощадний
moisture-saving
обробіток ґрунту
soil cultivation
Issue Date: 2024
Publisher: ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
Citation: Цимбалюк І. В. Формування продуктивності кукурудзи залежно від системи ґрунтозахисного вологоощадного обробітку ґрунту: кваліфікаційна робота. Львів. 2024. 73 с.
Abstract: В умовах Коломийського району Івано-Франківської області на чорноземі вилугуваному глибокому малогумусному важкосуглинковому грунті впродовж 2023–2024 рр. виконано польові дослідження у польовій короткоротаційній сівозміні з метою вивчення особливостей формування продуктивності кукурудзи гібриду ДКС 3511 (ФАО 330) залежно від системи ґрунтозахисного вологоощадного обробітку грунту. За результатами 2-річного дослідження встановлено, що у зоні достатнього зволоження на фоні органо-мінеральному удобрення (50 т/га гною + 220 ц/га сидерату + N40Р80 і стартова доза N30) за виконання оранки полицевими плугами ПЛН 5-35 на глибину 28-30 см врожайність зерна гібриду кукурудзи ДКС 3511 становить 138 ц/га, за безполицевого розпушування грунту на аналогічну глибину ‒ 130 ц/га. За зменшення глибини обробітку грунту дисковою бороною АГ2,4-20 на глибину 14–16 см і 6-8 см врожайність становила відповідно 125 і 122 ц/га
Description: Спеціальність 201 «Агрономія»
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsymbaliuk_mag.pdfКваліфікаційна робота1,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.