Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2392
Title: | Дослідження впливу тиску компресорного наддуву на техніко-економічні показники бензинового двигуна |
Other Titles: | Research into the influence of compressor boost pressure on the technical and economic performance of a gasoline engine |
Authors: | Луців, Орест Богданович |
Keywords: | бензиновий двигун gasoline engine наддув повітря air pressure техніко-економічні показники technical and economic indicators |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Львівський національний університет природокористування |
Citation: | Луців О. Б. Дослідження впливу тиску компресорного наддуву на техніко-економічні показники бензинового двигуна : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 96 с. |
Abstract: | Об’єктом дослідження є бензиновий двигун легкового автомобіля. Предмет дослідження стосується робочого процесу та техніко- економічних показників бензинового двигуна. Метою роботи є визначення того, як параметри наддуву впливають на техніко-економічні характеристики двигуна. Результати дослідження мають практичне значення, було вибрано чотиритактний бензиновий двигун з привідним компресором, який дозволяє підвищити поповнення циліндрів та досягати покращених експлуатаційних і ефективних показників чотиритактного ДВЗ з іскровим запалюванням. У порівнянні з базовими характеристиками ефективна потужність зросла на 34,9%, крутний момент збільшився на 34,8 % при зростанні витрат палива на 2,2%. Магістерська робота є останнім кроком до отримання освіти та диплому магістра, а також є кінцевим результатом навчання. |
Description: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2392 |
Appears in Collections: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Luciv_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 2,42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.