Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333
Назва: Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів
Інші назви: Research on automotive hydraulic power steering
Автори: Лупуляк, Дмитро Ігорович
Ключові слова: кермовий підсилювач
power steering
умови експлуатації
operating conditions
температурний режим
temperature regime
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Лупуляк Д. І. Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз конструкцій схем, режимів роботи та особливостей функціонування гідравлічних кермових підсилювачів автомобілів. Зроблено висновок про те, що найбільш масовим типом підсилювачів кермового керування автомобілів є гідравлічні кермові підсилювачі, причому через важкі умови експлуатації автомобілів відбувається перегрів робочої рідини гідравлічного кермового підсилювача. На основі проведених досліджень температурних режимів гідравлічного кермового підсилювача встановлено, що найбільш інтенсивний нагрівання рідини в ньому відбувається при максимальному моменті опору повороту керованих коліс і частоті обертання колінчастого валу двигуна 1800 об/хв. Для гідравлічного кермового підсилювача розроблено пристрій для підвищення ефективності охолодження рідини гідропідсилювача керма, який передбачає встановлення додаткових каналів теплопередачі від рідини системи в навколишній простір по всій довжині трубопроводу.
Опис: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lupulyk_mag.pdfКваліфікаційна робота2,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.