Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333
Tytuł: Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів
Inne tytuły: Research on automotive hydraulic power steering
Autorzy: Лупуляк, Дмитро Ігорович
Słowa kluczowe: кермовий підсилювач
power steering
умови експлуатації
operating conditions
температурний режим
temperature regime
Data wydania: 2023
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Лупуляк Д. І. Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 77 с.
Abstract: Проведено аналіз конструкцій схем, режимів роботи та особливостей функціонування гідравлічних кермових підсилювачів автомобілів. Зроблено висновок про те, що найбільш масовим типом підсилювачів кермового керування автомобілів є гідравлічні кермові підсилювачі, причому через важкі умови експлуатації автомобілів відбувається перегрів робочої рідини гідравлічного кермового підсилювача. На основі проведених досліджень температурних режимів гідравлічного кермового підсилювача встановлено, що найбільш інтенсивний нагрівання рідини в ньому відбувається при максимальному моменті опору повороту керованих коліс і частоті обертання колінчастого валу двигуна 1800 об/хв. Для гідравлічного кермового підсилювача розроблено пристрій для підвищення ефективності охолодження рідини гідропідсилювача керма, який передбачає встановлення додаткових каналів теплопередачі від рідини системи в навколишній простір по всій довжині трубопроводу.
Opis: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Lupulyk_mag.pdfКваліфікаційна робота2,73 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi