Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333
Title: | Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів |
Other Titles: | Research on automotive hydraulic power steering |
Authors: | Лупуляк, Дмитро Ігорович |
Keywords: | кермовий підсилювач power steering умови експлуатації operating conditions температурний режим temperature regime |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Львівський національний університет природокористування |
Citation: | Лупуляк Д. І. Дослідження гідравлічних рульових підсилювачів автомобілів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 77 с. |
Abstract: | Проведено аналіз конструкцій схем, режимів роботи та особливостей функціонування гідравлічних кермових підсилювачів автомобілів. Зроблено висновок про те, що найбільш масовим типом підсилювачів кермового керування автомобілів є гідравлічні кермові підсилювачі, причому через важкі умови експлуатації автомобілів відбувається перегрів робочої рідини гідравлічного кермового підсилювача. На основі проведених досліджень температурних режимів гідравлічного кермового підсилювача встановлено, що найбільш інтенсивний нагрівання рідини в ньому відбувається при максимальному моменті опору повороту керованих коліс і частоті обертання колінчастого валу двигуна 1800 об/хв. Для гідравлічного кермового підсилювача розроблено пристрій для підвищення ефективності охолодження рідини гідропідсилювача керма, який передбачає встановлення додаткових каналів теплопередачі від рідини системи в навколишній простір по всій довжині трубопроводу. |
Description: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2333 |
Appears in Collections: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lupulyk_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 2,73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.