Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Название: | Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління |
Другие названия: | Study of the operating modes of electric power steering |
Авторы: | Федак, Назар Ігорович |
Ключевые слова: | руль steering wheel підсилювач керма power steering комп'ютерна діагностика computer diagnostics |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Львівський національний університет природокористування |
Библиографическое описание: | Федак Н. І. Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 62 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Проаналізовано типи підсилювачів рульового керування, які застосовуються в автомобілях. Описано будову та принцип дії різних систем рульового керування, наведено їх переваги та недоліки . Описано процедуру діагностики та отримання даних із системи електричного підсилювача рульового керування автомобіля Renault Megane Досліджено залежність зміни крутного моменту на валу електродвигуна підсилювача керма від моменту на рульовому колесі при різних налаштуваннях блоку керування електропідсилювача. Пораховану штучну вентиляцію для зони технічного обслуговування. Пораховано економічний ефект застосування автомобіля із електричним підсилювачем відносно гідравлічного підсилювача. |
Описание: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261 |
Располагается в коллекциях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fedak_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 1,65 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.