Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/220
Назва: Вплив інформаційних потоків на розвиток міжнародного туристичного бізнесу.
Інші назви: Impact of information flows on development of international tourism business.
Автори: Форись, Андрій Васильович
Ключові слова: інформаційні потоки
information flows
туристичний бізнес
tourism business
Дата публікації: 2021
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Форись А.В. Вплив інформаційних потоків на розвиток міжнародного туристичного бізнесу: магістерська робота. Дубляни, 2021. 103 с.
Короткий огляд (реферат): В процесі здійснення дипломного дослідження здійснено аналіз структури міжнародних туристичних потоків у розрізі мегарегіонів. Виявлено тенденції розвитку туристичного бізнесу та його вплив на стан ринку праці та зменшення показника безробітних у країнах і регіонах, що знаходяться на шляху просування туристів. Досліджено вплив використання інформаційних ресурсів на доходи суб’єктів туристичного бізнесу. Виявлено вплив інформатизації на конкурентні переваги держав на світовому ринку туристичних послуг. Здійснено кластеризацію держав на міжнародному туристичному ринку в залежності від рівня інформатизації їхніх економік. Запропоновано концептуальну модель формування стратегії розвитку туристичної галузі на основі проектного підходу. Summary In the process of conducting the diploma research the analysis of the structure of international tourist flows in the context of megaregions was carried out. Trends in the development of the tourism business and its impact on the state of the labor market and reducing the unemployment rate in countries and regions that are on the path of promoting tourists. The influence of the use of information resources on the income of tourism businesses has been studied. The influence of informatization on the competitive advantages of states in the world market of tourist services is revealed. Clustering of countries in the international tourism market depending on the level of informatization of their economies. The conceptual model of formation of strategy of development of tourist branch on the basis of the project approach is offered
Опис: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/220
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forys_mag.pdfКваліфікаційна робота3,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.