Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2205
Назва: Організація комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар» та шляхи її вдосконалення.
Інші назви: Organization of commercial activity of the agricultural products wholesale market "Shuvar" and ways of its improvement.
Автори: Лисий, Олександр Олегович
Ключові слова: оптовий ринок сільськогосподарської продукції,
agricultural products wholesale market,
комерційна діяльність,
commercial activities,
організація комерційної діяльності,
organization of commercial activities,
ефективність комерційної діяльності,
efficiency of commercial activities,
комерційна стратегія,
commercial strategy,
електронна комерція,
e-commerce,
стимулювання збуту.
sales promotion.
Дата публікації: 24-січ-2025
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Лисий О.О. Організація комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар» та шляхи її вдосконалення. Кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 84с.
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретичні та методологічні засади організації комерційної діяльності оптових ринків. З’ясовано суть комерційної діяльності та особливості її організації у торгівельних підприємствах, розкрито організаційно-економічне та інституційне забезпечення діяльності оптових ринків сільськогосподарської продукції, систематизовано методику аналізу ефективності організації комерційної діяльності суб'єктів господарювання. Проаналізовано організацію комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар», зокрема проведена організаційно-економічна оцінка господарської діяльності підприємства; оцінено організацію комерційної діяльності ТзОВ РСП «Шувар» та здійснено аналіз ефективності організації комерційної діяльності ТзОВ «РСП «Шувар». Розроблено шляхи вдосконалення організації комерційної діяльності ТзОВ «РСП «Шувар». Вони стосуються використання інструментів стратегічного управління комерційною діяльністю як напряму вдосконалення її організації, а також підвищення ефективності організації комерційної діяльності через стимулювання продажів сільськогосподарської продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2205
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Лисий (репозитарій).pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.