Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2205
Название: Організація комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар» та шляхи її вдосконалення.
Другие названия: Organization of commercial activity of the agricultural products wholesale market "Shuvar" and ways of its improvement.
Авторы: Лисий, Олександр Олегович
Ключевые слова: оптовий ринок сільськогосподарської продукції,
agricultural products wholesale market,
комерційна діяльність,
commercial activities,
організація комерційної діяльності,
organization of commercial activities,
ефективність комерційної діяльності,
efficiency of commercial activities,
комерційна стратегія,
commercial strategy,
електронна комерція,
e-commerce,
стимулювання збуту.
sales promotion.
Дата публикации: 24-янв-2025
Издательство: Львівський національний університет природокористування
Библиографическое описание: Лисий О.О. Організація комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар» та шляхи її вдосконалення. Кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 84с.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито теоретичні та методологічні засади організації комерційної діяльності оптових ринків. З’ясовано суть комерційної діяльності та особливості її організації у торгівельних підприємствах, розкрито організаційно-економічне та інституційне забезпечення діяльності оптових ринків сільськогосподарської продукції, систематизовано методику аналізу ефективності організації комерційної діяльності суб'єктів господарювання. Проаналізовано організацію комерційної діяльності оптового ринку сільськогосподарської продукції «Шувар», зокрема проведена організаційно-економічна оцінка господарської діяльності підприємства; оцінено організацію комерційної діяльності ТзОВ РСП «Шувар» та здійснено аналіз ефективності організації комерційної діяльності ТзОВ «РСП «Шувар». Розроблено шляхи вдосконалення організації комерційної діяльності ТзОВ «РСП «Шувар». Вони стосуються використання інструментів стратегічного управління комерційною діяльністю як напряму вдосконалення її організації, а також підвищення ефективності організації комерційної діяльності через стимулювання продажів сільськогосподарської продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2205
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Лисий (репозитарій).pdf1,75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.