Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2201
Title: Дослідження роботи гомогенізатора для виробництва молочних продуктів
Other Titles: Research on the operation of a homogenizer for the production of dairy products
Authors: Голубець, Роман Андрійович
Keywords: Гомогенізатор, Молоко, Лінія, Гомогенізуюча головка
Homogenizer, Milk, Line, Homogenizing head
Issue Date: 2024
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Голубець Р.А. Дослідження роботи гомогенізатора для виробництва молочних продуктів: кваліфікаційна робота. Дубляни: ЛНУП, 2024. 90 с.
Abstract: Розглянуто класифікацію, патентний і літературний огляд конструктивних елементів гомогенізатора молочних продуктів. На основі аналізу конструкцій визначені задачі дослідження. Розглянуто технологічні особливості виробництва молочних продуктів. Проведено аналіз технологічних і конструктивних розрахунків технологічної лінії виробництва молочних продуктів в цілому та її складових елементів. Здійснено технологічні і конструктивні розрахунки елементів технологічної лінії виробництва молочних продуктів, змодельовано їх взаємозалежність та обґрунтовано оптимальні конструктивні параметри. Проведено аналіз виробничих небезпек при експлуатації обладнання у переробному цеху, розроблено логіко-імітаційну модель виникнення травматизму. На основі проведених досліджень пораховано техніко-економічну ефективність запропонованого технічного рішення, в результаті якої виявлено, що запропонована технологічна лінія виробництва молочних продуктів характеризується найкращими показниками
Description: Спеціальність 133 Галузеве машинобудування
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2201
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HolubecR_mag.pdfСпеціальність 133 Галузеве машинобудування3,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.