Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКміть, Дмитро Володимирович-
dc.date.accessioned2025-02-07T07:10:22Z-
dc.date.available2025-02-07T07:10:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКміть Д.В. Стратегія формування іміджу туристичного підприємства: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм і рекреація”. Львів : ЛНУП, 2024. 93 с. На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166-
dc.description242 Туризм і рекреаціяuk_UA
dc.description.abstractАнотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних аспектів та розробці рекомендацій щодо удосконалення стратегічних засад формування іміджу туристичних підприємств. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретико-методичні засади формування іміджу туристичного підприємства. В другому розділі дослідження проведено аналіз сучасного стану формування іміджу туристичного підприємства “Поїхали з нами”. Зроблено SWOT-аналіз діяльності ТОВ «Поїхали з нами». Проаналізовано ступень сформованості іміджу туристичного підприємства «Поїхали з нами». В третьому розділі роботи рекомендовані стратегічні напрямки та шляхи вдосконалення формування іміджу туристичного підприємства. Окреслено напрямки використання реклами у формуванні іміджу сучасного туристичного підприємства. Запропоновано шляхи створення та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств на основі концепції корпоративної соціальної відповідальності та використання корпоративної культури. Annotation The qualification work is devoted to the study of theoretical aspects and the development of recommendations for improving the strategic principles of forming the image of tourist enterprises. The first section of the qualification work reveals the theoretical and methodological principles of forming the image of a tourist enterprise. In the second section of the study, an analysis of the current state of forming the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was conducted. A SWOT analysis of the activities of LLC “Let's go with us” was conducted. The degree of formation of the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was analyzed. In the third section of the work, strategic directions and ways to improve the formation of the image of a tourist enterprise are recommended. The directions of using advertising in forming the image of a modern tourist enterprise are outlined. Ways of creating and supporting a positive image of tourist enterprises based on the concept of corporate social responsibility and the use of corporate culture are proposed.рuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjecttourism enterpriseuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectSWOT analysisuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.titleСтратегія формування іміджу туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeStrategy for Building the Image of a Tourism Enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Кміть.pdf2,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.