Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166
Назва: Стратегія формування іміджу туристичного підприємства
Інші назви: Strategy for Building the Image of a Tourism Enterprise
Автори: Кміть, Дмитро Володимирович
Ключові слова: туристичне підприємство
tourism enterprise
імідж
image
SWOT-аналіз
SWOT analysis
реклама
advertising
корпоративна соціальна відповідальність
corporate social responsibility
корпоративна культура
corporate culture
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Кміть Д.В. Стратегія формування іміджу туристичного підприємства: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм і рекреація”. Львів : ЛНУП, 2024. 93 с. На правах рукопису.
Короткий огляд (реферат): Анотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних аспектів та розробці рекомендацій щодо удосконалення стратегічних засад формування іміджу туристичних підприємств. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретико-методичні засади формування іміджу туристичного підприємства. В другому розділі дослідження проведено аналіз сучасного стану формування іміджу туристичного підприємства “Поїхали з нами”. Зроблено SWOT-аналіз діяльності ТОВ «Поїхали з нами». Проаналізовано ступень сформованості іміджу туристичного підприємства «Поїхали з нами». В третьому розділі роботи рекомендовані стратегічні напрямки та шляхи вдосконалення формування іміджу туристичного підприємства. Окреслено напрямки використання реклами у формуванні іміджу сучасного туристичного підприємства. Запропоновано шляхи створення та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств на основі концепції корпоративної соціальної відповідальності та використання корпоративної культури. Annotation The qualification work is devoted to the study of theoretical aspects and the development of recommendations for improving the strategic principles of forming the image of tourist enterprises. The first section of the qualification work reveals the theoretical and methodological principles of forming the image of a tourist enterprise. In the second section of the study, an analysis of the current state of forming the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was conducted. A SWOT analysis of the activities of LLC “Let's go with us” was conducted. The degree of formation of the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was analyzed. In the third section of the work, strategic directions and ways to improve the formation of the image of a tourist enterprise are recommended. The directions of using advertising in forming the image of a modern tourist enterprise are outlined. Ways of creating and supporting a positive image of tourist enterprises based on the concept of corporate social responsibility and the use of corporate culture are proposed.р
Опис: 242 Туризм і рекреація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Кміть.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.