Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166
Tytuł: Стратегія формування іміджу туристичного підприємства
Inne tytuły: Strategy for Building the Image of a Tourism Enterprise
Autorzy: Кміть, Дмитро Володимирович
Słowa kluczowe: туристичне підприємство
tourism enterprise
імідж
image
SWOT-аналіз
SWOT analysis
реклама
advertising
корпоративна соціальна відповідальність
corporate social responsibility
корпоративна культура
corporate culture
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Кміть Д.В. Стратегія формування іміджу туристичного підприємства: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм і рекреація”. Львів : ЛНУП, 2024. 93 с. На правах рукопису.
Abstract: Анотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних аспектів та розробці рекомендацій щодо удосконалення стратегічних засад формування іміджу туристичних підприємств. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретико-методичні засади формування іміджу туристичного підприємства. В другому розділі дослідження проведено аналіз сучасного стану формування іміджу туристичного підприємства “Поїхали з нами”. Зроблено SWOT-аналіз діяльності ТОВ «Поїхали з нами». Проаналізовано ступень сформованості іміджу туристичного підприємства «Поїхали з нами». В третьому розділі роботи рекомендовані стратегічні напрямки та шляхи вдосконалення формування іміджу туристичного підприємства. Окреслено напрямки використання реклами у формуванні іміджу сучасного туристичного підприємства. Запропоновано шляхи створення та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств на основі концепції корпоративної соціальної відповідальності та використання корпоративної культури. Annotation The qualification work is devoted to the study of theoretical aspects and the development of recommendations for improving the strategic principles of forming the image of tourist enterprises. The first section of the qualification work reveals the theoretical and methodological principles of forming the image of a tourist enterprise. In the second section of the study, an analysis of the current state of forming the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was conducted. A SWOT analysis of the activities of LLC “Let's go with us” was conducted. The degree of formation of the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was analyzed. In the third section of the work, strategic directions and ways to improve the formation of the image of a tourist enterprise are recommended. The directions of using advertising in forming the image of a modern tourist enterprise are outlined. Ways of creating and supporting a positive image of tourist enterprises based on the concept of corporate social responsibility and the use of corporate culture are proposed.р
Opis: 242 Туризм і рекреація
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Диплом Кміть.pdf2,19 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi