Link lub cytat.
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2114
Tytuł: | Аналіз й обґрунтування вибору електромобіля для їзди на невеликій відстані |
Inne tytuły: | Analysis and justification of the choice of an electric car for driving a short distance |
Autorzy: | Ганусяк, Віталій Степанович |
Słowa kluczowe: | електромобіль electric car критерії корисності utility criteria батарея battery запас ходу power reserve |
Data wydania: | 2024 |
Wydawca: | Львівський національний університет природокористування |
Cytat: | Ганусяк В. С. Аналіз й обґрунтування вибору електромобіля для їзди на невеликій відстані : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 73 с. |
Abstract: | Електромобілі поділяються на напівгібриди, повні гібриди, підключаємні гібриди, електромобілі зі збільшеним пробігом і повністю електричні. Основними компонентами таких авто є електромотор, високовольтна батарея, інвертор, DC/DC перетворювач і зарядний пристрій. Прогнозується, що до 2030 року ринок електромобілів перевищить 0,5 млн одиниць, що потребуватиме розвитку мережі зарядних станцій у містах і на міжміських маршрутах. Основні характеристики для оцінки: ємність батареї, дальність пробігу, час зарядки, швидкість, розгін, витрата енергії та регенеративне гальмування. Лідерами серед моделей є Tesla Model 3, Opel Ampera-e та Nissan Leaf, які належать до різних класів і цінових сегментів. Аналіз показав, що дальність ходу залежить від ємності батареї, а витрата енергії — від ваги й розмірів авто. Дорожчі моделі забезпечують кращий пробіг завдяки потужним батареям. Оптимальний вибір — електрокар із великою батареєю, низькими витратами на км і доступною ціною. |
Opis: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2114 |
Występuje w kolekcjach: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
Ganusiak_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 2,75 MB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi