Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2114
Title: Аналіз й обґрунтування вибору електромобіля для їзди на невеликій відстані
Other Titles: Analysis and justification of the choice of an electric car for driving a short distance
Authors: Ганусяк, Віталій Степанович
Keywords: електромобіль
electric car
критерії корисності
utility criteria
батарея
battery
запас ходу
power reserve
Issue Date: 2024
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Ганусяк В. С. Аналіз й обґрунтування вибору електромобіля для їзди на невеликій відстані : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 73 с.
Abstract: Електромобілі поділяються на напівгібриди, повні гібриди, підключаємні гібриди, електромобілі зі збільшеним пробігом і повністю електричні. Основними компонентами таких авто є електромотор, високовольтна батарея, інвертор, DC/DC перетворювач і зарядний пристрій. Прогнозується, що до 2030 року ринок електромобілів перевищить 0,5 млн одиниць, що потребуватиме розвитку мережі зарядних станцій у містах і на міжміських маршрутах. Основні характеристики для оцінки: ємність батареї, дальність пробігу, час зарядки, швидкість, розгін, витрата енергії та регенеративне гальмування. Лідерами серед моделей є Tesla Model 3, Opel Ampera-e та Nissan Leaf, які належать до різних класів і цінових сегментів. Аналіз показав, що дальність ходу залежить від ємності батареї, а витрата енергії — від ваги й розмірів авто. Дорожчі моделі забезпечують кращий пробіг завдяки потужним батареям. Оптимальний вибір — електрокар із великою батареєю, низькими витратами на км і доступною ціною.
Description: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2114
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ganusiak_mag.pdfКваліфікаційна робота2,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.